Wednesday, December 15, 2010

Just For Sharing-Sharing ..

Ajoi: Wak, ayat mana yang betul?
A. Anak yatim itu dipukul ayahnya.
B. Anak yatim itu dipukulkan oleh ayahnya.
Sumardi: Pasti . . . Anak yatim itu dipukul ayahnya baiii!!!
Ajoi: Salah…!
Sumardi: Naper lak bro ???
Ajoi: Dua-dua tak betul..anak yatim mana ada ayah… huakakakak
Sumardi: @#$%#@

Orang tua beristeri sexy
Ada seorang orang tua yang berumur 70 ++ duduk di tepi jalan sambil menangis. Kemudian seorang polis mendekatinya dan bertanya,
“Kenapa pak cik menangis ?” tanya polis itu.
Sambil menangis orang tua itu menjawab..
“Saya ada seorang isteri yang cantik sekali berumur 25 tahun, berambut perang, seksi, sangat mencintai saya, dan sekarang sedang menantikan saya di rumah.”
Polis tu kembali bertanya
“So apa masalahnya? kenapa pak cik bersedih??”
Dengan menangis semakin kuat orang tua itu menjawab:
“SAYA LUPA DI MANA RUMAH SAYA!!!! “

No comments:

Post a Comment

Search This Blog